السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

سجل في منتدياات دملو بلدنا مش هتخسر حاجه

افلام,برامج,اغاني شعبي,ريمكسات,كل ده وفيه اكتر سجل و إنضم لأسـره أكتر من 2500 عضـو
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

سجل في منتدياات دملو بلدنا مش هتخسر حاجه

افلام,برامج,اغاني شعبي,ريمكسات,كل ده وفيه اكتر سجل و إنضم لأسـره أكتر من 2500 عضـو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كدبة من شاب لفتاة

THE K!NG OF MuSiC
™MR:ĞôMĞØMΛ
حماده العسل
maram_maram
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maram_maram
Vip
Vip
maram_maram

النقاط الذهبيـة : : 1175
نقاط السمـــعة : : 7

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 6:06 am

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع باين من عنوانة نبدأ :

1- حبيبتي تدرين والله أنا ماعندي حركات الشبااب .. ماكلم بنات.. أصلا ما أحب هالحركات >>>>>(( باين و الله وأنت كل بنات العالم يعرفونك ياعم المشهور أنت ))

2- مادري حبيبتي أحس إني أعرفك من زمان >>>>> (( لا يمكن مغلط بينها وبين وحده كنت تعرفها أول .. يمكن في شبه ))

3- حبيبتي أحس إنك غير عن كل البنات أحس إنك مختلفه وغير عنهم >>>>> ((ليش فوق راسها ريشه ولا من كوكب ثاني ))

4- حبيبتي والله أحس في أشياء كثيرة أنا و أنتي نتشابه فيها .. كأننا شخص واحد >>>>> (( سبحان الله أخوها في الإسلام لازم يكون في شبه ))

5- ياريتني ياقلبي عرفتك من زمان >>>>> (( معليش كان عندك زحمه ))

6- حبيبتي أنتي تامرين قلبي أمر .. كل اللي تقولينه ألبيه لعيونك >>>>> (( أيه هين في الأحلام أكيد ))

7- حياتي أبيك تتغطين عشان ما أحد يشوفك غيري لأني أغار >>>>> ((لا يا حرام الغيرة حرقت قلبك حراق ))

8- أنا جاي أخطبك من أهلك بس بعد ما أكون نفسي ... كذبة مصرية ذي >>>>>(( عجل من تكون بس صح تكسر الخاطر فلوسك كلها خلصت على الجوال والسيارة وعزايمك و ألخ ألخ ألخ ))

9-يا قلبي أبغي أشوفك في أقرب وقت ما أقدر على الشوق اللي ذبحني >>>>> ((يبغى أصحابه يتأكدون أنها حلوة ))

10 - أنا أحب الشعر ومن هواياتي الرسم والسباحه >>>>> (( لا رومنسي الحبيب ))

11- حبيبتي حطي في بالك ترى أنا إذا حبيت حبيت من كل قلبي >>>>> (( أقول بس أي قلب فيهم ؟!!!! ))

12- علاقتي فيكي محد يدريها أبداً لأنها تعتبر من أهم خصوصياتي >>>>> (( بس عادي كل ربعه يدرون .. لانهم مو أي أحد ))

13- شكلي حبيبتي راح أطق لي جاكوار من الوكاله ولا أقولك بي أم الحوت >>>>> (( إذا مو كرسيدا موديل 76 من الحراج حقت الزولة ))

14 - احتمال أروح سويسرا الصيف الجاي >>>>> (( ايــــــــــه هيــــــن حدك البقالة تشتري علك أبو ربع وترجه ))

15- دايم اشتري عطوري من هوجو بوس >>>>>(( الحمد لله والشكر تحصل ريحته خياس ما أستحمي من سنة ))

16- لما أشوف رقمك في جوالي قلبي يفز من مكانه >>>>> (( أكيد .. خايف تكون كشفت ملاعيبك ))

17- فلان قال لي أعطيه رقمك .. بس أنا قلت له أقتلني قبل ما تأخذ رقمها مني >>>>> (( هاهاي يا مضحي أنت يا شجاع .. هذا إذا مو كل الشباب يعرفون رقمها المسكينة ))

19 - حبيبتي أبغا صورتك أخليها عندي عشان قبل ما أنام أشوفها و أحطها تحت راسي و أنام >>>>>(( لا وانت الصادق عشان يوم تمل منها تهددها ))

20- أسف حبيبتي أمس ما أتصلت فيكي لأني كنت مشغول واجد في الدراسة >>>>> (( باين يا نيوتن أنتا )) ههههههههههههههههههههه

21- تدرين حبيبتي أنا دايماً البنات في المجمع يطلبون رقمي ... بس أنا ما أعطيهم وجه دام أنتي حبي >>>>> (( .. الترتيب الصحيح للجمله .. دايماً أنا ألحق البنات بس مايعطوني وجه ))

22- والله حبيبتي كان ودي أجي على الموعد اليوم بس صارت ظروف صعبة جداً وماقدرت أجيكي >>>>>(( أيه صح تذكر موعده مع حبيبته الثانيه اللي واعدها 10 مرات وخلف وعده ))

23- أمس مانمت... طول الوقت أفكر فيكي ... أخذتي عقلي حبيبتي >>>>> (( إلا قصدك نمت وحلمت وشبعت نوم ولا تدري عنها اصلاً ))

24- أنتي أحلى بنت شفتها بحياتي ما أظن ألقى أحلى منك >>>>> (( ليش متعرف على ملكة جمال الكون وحنا ماندري ؟؟ ))

25- الظاهر بشتري كمبيوتر جديد... كمبيوتري صار له شهرين عندي وكمبيوتر أخوي مايعجبني والكمبيوتر الثاني ما تأقلمت معاه >>>>>((مشاء الله وكالة كمبيوترات .... أراهن بعمري على أنه كمبيوترك قديم من العصر الجاهلي وماعندك غيره كل ما أخترب صلحته ))

((((((( عاد من جد لما قريت ها التعليق تذكرت كمبيوتر كين ))))))))

26- ما أفتح الماسنجر إلا إذا أنتي موجوده ... أصلا النت بدونك ما يسوى >>>>>
(( يقصد .. ما أفتح عنك البلوك إلا بعد ربع ساعه من تدخلين ... وترى النت بدون البنات ما يسوى))

https://akramdamallo.yoo7.com/
حماده العسل
::عضو شرف::
حماده العسل

النقاط الذهبيـة : : 1425
نقاط السمـــعة : : 2

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 11:55 pm

19 - حبيبتي أبغا صورتك أخليها عندي عشان قبل ما أنام أشوفها و أحطها تحت راسي و أنام >>>>>(( لا وانت الصادق عشان يوم تمل منها تهددها ))

وده اللى كل الشباب بيطلبووووووووووو من البنات والبنات زى ال ولا بلاش بيدو الشباب الصور بحسن نيه وللاسف استخدام الصوره بيكون قذر سلامو عليكو
¨™¤¦ الــريــس الكــبيـــر¦¤™¨

النقاط الذهبيـة : : 9939
نقاط السمـــعة : : 3579

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الخميس أكتوبر 15, 2009 8:47 am

صح والله يــا جمااااااعه الكلام مش بفلوووس و كل واحد بيلف ع البت بكلمتين و خلاص

الدنيــا ما لهاش أمان والله يــا جماااااااااعه ....

تسلم الأيــادى يـا مرام و وويلكم باك للفوووم و نوورتى و الله يــا مرمر
https://akramdamallo.yoo7.com
THE K!NG OF MuSiC
مشــرف
مشــرف
THE K!NG OF MuSiC

النقاط الذهبيـة : : 773
نقاط السمـــعة : : 3

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الخميس أكتوبر 15, 2009 8:57 am

الف الف الف شكرر يــا maram

توبيك هااااااااااااااايل أوووى و ربنا يزدك كمان وكمان
amira_mero
Vip
Vip
amira_mero

النقاط الذهبيـة : : 506
نقاط السمـــعة : : 0

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الأحد أكتوبر 18, 2009 11:36 am

الكدب مالهووش رجلين يــا جماعه و هوا دا اللى بيهدم الحب من أول حاجه

تقبلى مرووورى
https://akramdamallo.yoo7.com/
محمد سعد
مـــبدع مـــــــتالق
مـــبدع مـــــــتالق
محمد سعد

النقاط الذهبيـة : : 587
نقاط السمـــعة : : 2

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 21, 2009 11:29 am

أكيييييييييييييد طبعااااااااااااا يــا جمااااااااعه و كل البنات لازم يختاروا ناس محترمين سواء

عشان يتكلموا معاهم ولا يرتبطوا بيهم عشان دى حاجه مش سهله
دلوعه المنتدى
مـــبدع مـــــــتالق
مـــبدع مـــــــتالق
دلوعه المنتدى

النقاط الذهبيـة : : 383
نقاط السمـــعة : : 1

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الأحد أكتوبر 25, 2009 3:10 pm

هااااااااااااااااااااااايل أوووووووووى يـــا مرااام هههههه موووضع فـ الجوووووووون
نانسى
مـــبدع مـــــــتالق
مـــبدع مـــــــتالق
نانسى

النقاط الذهبيـة : : 463
نقاط السمـــعة : : 0

كدبة من شاب لفتاة Empty
مُساهمةموضوع: رد: كدبة من شاب لفتاة   كدبة من شاب لفتاة Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 2:57 am

مرااااااااااام فتحت منااااااااااقشه لموووضوع خطير جداااااااااااااااااااااا

مشكوووور يا مرااااااام على المعلومات الحلوه القيمه دى

تقبلى مرووورى

كدبة من شاب لفتاة
صفحة 1 من اصل 1