السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

سجل في منتدياات دملو بلدنا مش هتخسر حاجه

افلام,برامج,اغاني شعبي,ريمكسات,كل ده وفيه اكتر سجل و إنضم لأسـره أكتر من 2500 عضـو
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

سجل في منتدياات دملو بلدنا مش هتخسر حاجه

افلام,برامج,اغاني شعبي,ريمكسات,كل ده وفيه اكتر سجل و إنضم لأسـره أكتر من 2500 عضـو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ههههههههههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed nashaat
مــــبدع فــــــعال
مــــبدع فــــــعال
mohamed nashaat

النقاط الذهبيـة : : 179
نقاط السمـــعة : : 50

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Icon_minitime1الأحد نوفمبر 07, 2010 2:39 am

دخل الصعيدى اجزخانه فاتحه جديد اسمها اجزخانه البركه طلب معجون اسنان اداله انبوبه طولها نصف متروفرشه اسنان طولها نصف متر قاله ايه ده طويله قوى الدكتور قاله دى اجزخانه البركه كل حاجه فيها مبروكه مش عاوز حاجه تانى قالوعاوز لبوس بس هجيبه من صيدليه تانيه

وحده حامل راحت تولد الدكتور طلع اول طفل ضربه على ظهره وحطه على جمب جه وطلع التانى وحطه على جمب بيطلع التات ما رضيش يطلع قال للممرضه تعالى كملى انتى انا تعبت قام بص الطفل التالت وقالها الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسه

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى فقام جوزها ونط من الشباك؟؟

واحد اشترى طبق دش ، اكبر حجم وحطه فوق السطوح.. وعلشان خايف عليه من السرقه نزل قال للحته كلها أن فيه كلب كبير جدا فوق السطوح ، فاتنين من اهل الحته خادهم الفضول .. فواحد بيقول للتاني تقدر تطلع تشوف الكلب قاله أيوه أقدر أنا مش بخاف... فطلع الراجل وشوية نزل يجري ... صاحبه بيقوله شفت الكلب قاله لا شفت الطبق اللى بياكل فيه

مره عملوا مسابقه لتعجيز الكمبيوتر كل ماحد يساله سؤال يجاوب بعد اقل من دقيقه جه الصعيدي كتب السؤال بتاعه الكمبيوتر طلع دخان واتحرق سالوا الصعيدي سؤالك كان ايه قال انا سالتوا ابو قردان قبل ما يخلف قردان كان اسمه ايه؟
https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1058280209
™MR:ĞôMĞØMΛ
¨™¤¦ الــريــس الكــبيـــر¦¤™¨
™MR:ĞôMĞØMΛ

النقاط الذهبيـة : : 9939
نقاط السمـــعة : : 3579

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Icon_minitime1الأحد نوفمبر 07, 2010 8:30 am

هههههههههه .. تمام يــا كبيــر .. واصل يـا ريس

https://akramdamallo.yoo7.com
عنـآآدي قتلنيـآآ
مــشرفة
مــشرفة
عنـآآدي قتلنيـآآ

النقاط الذهبيـة : : 520
نقاط السمـــعة : : 50

ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههه   ههههههههههههههه Icon_minitime1الثلاثاء نوفمبر 09, 2010 4:28 am

ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1